sampling
Czym kierujemy się, wybierając konkretny towar ze sklepowej oferty? Decydują przede wszystkim przyzwyczajenia – wolimy to, co dobrze znamy. Oczywiście lubimy nowości, lecz w ramach tego, z czym zdążyliśmy się oswoić. W związku z tym nowym produktom na rynku nie jest łatwo, bowiem muszą one w jakiś sposób zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Bardzo skuteczną metodą zapoznania ludzi z produktem jest sampling. Próbki danej rzeczy są dołączane do innych towarów lub oferowane przez hostessy, co znacząco ułatwia dotarcie do grupy docelowej. Producenci doskonale zdają sobie sprawę, że sama reklama w mediach nie wystarczy, by kampania promocyjna odniosła pożądany skutek. Przed pierwszym zakupem produktu wolelibyśmy wypróbować go za darmo, dlatego sampling jest doskonałym sposobem na pozyskanie klientów.
animacja sprzedaży, marketing, outsourcing, reklama
2012-09-05 21:59:06
285
2025-01-01 20:15:20